Stichting Help

Sosuakids naar School

Nieuws 2018 oktober 2018

Beste vrienden, sponsors en donateurs van Stichting Help Sosuakids naar School,

Het bestuur van de Stichting Help Sosuakids naar School heeft besloten tot een verandering van de juridische structuur voor de werkzaamheden van de stichting.

Om de continuïteit van de werkzaamheden van onze stichting te waarborgen heeft het bestuur van de Stichting Help Sosuakids naar School besloten om met ingang van 1 oktober 2018 onze activiteiten onder te brengen bij de Stichting Colour4kids, die ook een ANBI status heeft. Als gevolg hiervan zal de Stichting Help Sosuakids naar School worden ontbonden.

Sinds 2012 hebben wij regelmatig contact en overleg met stichting Colour4kids en dat komt onze projecten in de Dominicaanse Republiek mede ten goede.

Wij hebben in de afgelopen 12 jaren talloze kansarme kinderen naar school kunnen helpen en daarmee zijn hun leefomstandigheden verbeterd. Dankzij uw hulp hebben wij veel kinderen op weg geholpen en een toekomstperspectief gegeven.

Met deze verandering zorgen wij ervoor dat onze projecten schooluniformen “ en “steun aan de Colegio Asherook in de toekomst door kunnen blijven gaan, zodat deze kans- arme kinderen de optimale zorg blijven krijgen die nodig is.

Help Sosuakids naar School behoudt 'onder de paraplu' van de Colour4kids haar naam en identiteit.
Oprichtster Sylvia Berkley blijft, net als voorheen, het eerste aanspreekpunt en blijft eveneens als ambassadeur de projecten in de Dominicaanse Republiek bezoeken, de activiteiten coördineren en de lopende projecten begeleiden.

Nieuw per 1 oktober 2018 is het bankrekeningnummer:
NL75 INGB 0000 020204
t.n.v. Colour4kids Vergeet svp niet bij de omschrijving te vermelden “voor de SOSUAKIDS.

Zo wordt uw gift speciaal gereserveerd voor de projecten voor onze Sosuakids.

Het bestuur van de Stichting Colour4kids heeft schriftelijk verklaard het te ontvangen rest-vermogen van onze Stichting en eventuele toekomstige giften en donaties, bestemd voor de projecten van de Sosuakids, overeenkomstig de door ons opgestelde begrotingen 2018 -2020 te zullen besteden.

Wij zijn als bestuur blij en dankbaar dat we op deze wijze het werk van Stichting Help Sosuakids naar School kunnen onderbrengen bij de Colour4kids en vertrouwen erop dat u ons ook in de toekomst wilt blijven ondersteunen.

Met dank voor het jarenlange vertrouwen in Stichting Help Sosuakids naar School heten wij u van harte welkom bij Colour4kids!

Met vriendelijke groet namens het bestuur van de Stichting Help Sosuakids naar School

Sylvia Berkley

Vanaf 1 oktober 2018: